maandag 28 juli 2014

Mijn schrijfplekje


Hallo allemaal, 

Dit is mijn schrijfplekje in huis.
Aan de muur heb ik stalen kabels laten plaatsen door mijn ventje.
k schrijf (in grote lijnen) het manuscript op memo-blaadjes 
en deze hang ik dan aan de knijpers op.
Zoals je kan zien, zijn er vier kabels,. 
Waarom vier? 
Omdat ik mijn manuscript qua spanning ook in vieren deel 
en zo mooi het overzicht kan behouden.

Onder mijn schrijftafel staat een ipod-speaker, 
want soms helpt de juiste muziek je manuscript vooruit.

Naast mijn schrijftafel staan mijn cursusmappen
(ik denk dat er ééntje niet bijstaat). 
Er moet natuurlijk ook nog geleerd worden.
En ik leer nog elke dag bij!



Links naast mijn schrijftafel zie je dit, zie foto hieronder,  
Daar staat maar een klein deeltje van mijn boeken.


Soms kruip ik eens in mijn hoekzeteltje met een mooi boek.

Groetjes, 

1 opmerking: