woensdag 3 september 2014

Tijdlijn maken

Hallo allemaal,

Vanmorgen ben ik begonnen met het in orde brengen van de tijdlijn voor mijn roman. 
Ik had een kaft vol met snelle schrijfsels (je weet wel: je bent ergens, er schiet je iets te binnen en je krabbelt het snel ergens op :-)), die krabbels heb ik eens netjes overgeschreven op witte memoblaadjes en omhoog gehangen aan de opgespannen kabels boven mijn schrijfplaats.
Ik heb nu een goed overzicht en ook een idee waar ik nog iets moest toevoegen. Of wijzigen. :-) 
Een antwoord, op een situatie waar ik tot hier toe eigenlijk nog op vast liep, werd mij plots duidelijk. 
Zo kreeg ik ook een betere kijk op een bepaald personage zijn/haar karakter.
Ik ga straks mijn tijdlijn verder afwerken, dan kan het echte schrijfwerk beginnen. 

Groetjes, 





1 opmerking: